Vrácení zboží

Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho do 14 dnů od převzetí zaslat zpět a my Vám vrátíme peníze.

Vrácené zboží musí být v originálním neporušeném obalu a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Zašlete jej spolu s informací, že v souladu s § 1829 občanského zákazníka odstupujete od kupní smlouvy, číslem Vaší objednávky, číslem účtu, na který chcete vrátit peníze a vlastnoručním podpisem.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Nelze vrátit zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. make-upy, lesky na rty, řasenky, krémy, šampony, laky na nehty apod.)

Zboží přineste osobně nebo odešlete zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

BIOSOPHY s.r.o.

Nad úžlabinou 708/1

Praha 10 - Malešice

108 00

Dopravu zboží zpět k prodávajícímu hradí zákazník. Pro vrácení zvolte přepravce PPL, kterou Vám po předchozí domluvě zprostředkuje obchodník. Zásilku neposílejte na dobírku.

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, zkontrolujeme, zda je vrácení v souladu s našimi obchodními podmínkami a vrátíme Vám zaplacenou částku na uvedený účet. V případě jakýchkoliv dotazů jsme připraveni Vám poradit na tel. +420 603 586 659 nebo na e-mailu: eshop@biosophy.cz

Reklamace

Pokud není zboží v pořádku, můžete jej bezprostředně po zjištění vady reklamovat osobně po předchozí telefonické domluvě nebo odesláním PPL.

Pro vyřízení reklamace jsou nezbytné následující údaje:
• Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží
• Důvod reklamace (popis závady zboží atd.)
• Vaše kontaktní údaje (pokud se liší od údajů v objednávce)

Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) přineste osobně nebo zašlete zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
BIOSOPHY s.r.o.
Nad úžlabinou 708/1
Praha 10 - Malešice
108 00

Zásilku neposílejte na dobírku.

V reklamaci prosím uveďte Váš požadavek na způsob vyřízení:
• Vrácení peněz (v tomto případě připojte i číslo bankovního účtu, na který chcete vrátit peníze)
• Výměna zboží

Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace. O výsledku reklamace Vám dáme vědět telefonicky nebo emailem. V případě jakýchkoliv dotazů jsme připraveni Vám poradit na tel. +420 603 586 659 nebo na e-mailu: eshop@biosophy.cz 

Reklamační řád

Záruční lhůta

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití

Biosophy nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku nebo užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená cena zboží. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.